Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. július 27., szerda

Munka

Na, ha tegnap nem is, de ma délelőtt sikerült beszélnem a személyzeti igazgatómmal. Mégsem július 1-től, hanem állítólag augusztus 1-től él ez a szabadságos törvény, de azt a választ kaptam, hogy rám nem vonatkozik, mert most beszélünk:)Azt gondolom, sokkal terhelné meg a bérköltséget a 2 havi szabim kifizetve. Így letöltöm a szabadságomat, addig felvesz egy tréningest, aztán október 11-én kezdek. És úgy tűnik enyém mindkét munkakör. Így normálisan be tudom Benjit szoktatni a bölcsibe, nem borul a nyári terv, és augusztus 9-én én is mehetek Balatonkenesére a családdal. Most nagyon boldog vagyok, már nem kell tovább idegeskednem emiatt.
Végre a napocska is kisütött. Talán visszajön a nyár, eddig olyan ősz volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése