Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2011. március 17., csütörtök

Esős nap

Régen írtam. Elkapott az influenza,amivel már 3 hete küzdök. Még sosem voltam ennyi idő alatt ennyiszer lázas, a férjem már kórházba is akart vinni.De most jobban vagyok, bár a papírzsebkendővel még szoros kapcsolatot ápolok.
Hímezni is hímeztem néha, majd mutatok képeket, de most az eső miatt olyan sötét van, hogy nem fotózok inkább, mert sötét lenne.
A Greek Village-em, a Beloved Santa-m is készülget,illetve  tegnap este kipróbáltam az egyik, férjemtől kapott színátmenetes fonalamat , amivel egy kávés könyvjelző készül.
2 hete kipróbáltam az anyagfestést is. Columbus festékkel mikróban 5 perc alatt festettem próbaanyagot, olyan aidát, amit még vagy 1 éve vettem a méteráru boltban, de nem elég kemény, nem szeretem.Hímeztem rá egy monokróm virágot, hamarosan fotózom azt is.
Nagyjából ennyi történt velem az elmúlt időszakban. Most megyek Benjivel a doktornénihez, 18 hónapos oltást kéne kapnia, délután pedig Bálintot gyerekfocira viszem Csillaghegyre. Bár az idő nem a legjobb. Remélem, délutánra jobb idő lesz. Nincs hideg, de sötét van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése