Első találkozásunk...

Daisypath Anniversary tickers

2010. szeptember 7., kedd

Véget ért a nyár

Újra itt. Sokáig nem írtam, de nagyon boldog-szomorú és mozgalmas augusztus van mögöttem. Augusztus 27-31-ig táborban voltam, anyósom a tornászlányainak szervez minden évben tábort, és összegyűjti a fiait-menyeit-unokáit is. Idén Káptalanfüreden voltunk, Bálint imádta, Benji is jólérezte magát. Én még soha életemben nem fáztam ennyire, éjjel 5-6 fok volt,és a faházban is hideg volt. Brrr.
Kedden hazajöttünk, szerdán elkezdődött az ovi. Bálint nagyon várta, aztán kiderült, hogy Erzsi néni, a nagy kedvenc, elment egy másik oviba. Most kezdjük látni annak a hatását, hogy nincs, Bálint kezd egyre rosszabb lenni. Tegnap már az új óvónéni, aki 1 hónapig van, már kizavarta aludni az öltözőbe. Nehéz ügy. Látszólag nem hagyott nagyon mély nyomot a gyerekben Erzsi néni hiánya, de egyre inkább úgy néz ki, hogy mégis. Nem szeretem szenvedni látni,és most megint esténként meg reggelente megy a huzavona,hogy ne kelljen oviba menni. Semmi baja az ovival, csak az,hogy aludni kell. Bár tegnap Viki néni felismerte, hogy annyira nincs alvásigénye a gyereknek, hogy hiába fekszik le,nem tud nyugton lenni, így rajzolhatott. Persze kinn a büntiben.
Bár az augusztusom mozgalmas volt, azért jutott időm hímezni. Bálint cumisüveges babaköszöntője is elkészült,illetve haladok a Latin Dancer-rel is. Talán még ma előkeresem a fényképezőgépet,és felteszem a képeket. Már alig várom, hogy elkészüljön. Tegnap rendeltem kedvenc eladómtól, Katától DMC fonalakat, 36-ot.:) Holnap lesz a névnapom, a férjemtől kértem sok-sok aidát. És hétvégén lesz a megismerkedésünk 8. évfordulója, akkorra is kapok valamit.
Hideg van a lakásban.Délelőtt,mielőtt Barnabás elment dolgozni, találkozott a gondnokkal a lépcsőházban, aki információkat gyűjtött, hogy bekapcsoltassa-e a fűtést. Természetesen "igen" volt a válasz, már nem győzöm a hősugárzót kapcsolgatni.Szóval várom a meleget...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése